top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraAnita BiaÅ‚kowska

Orlica 1084 m n.p.m. (Góry Orlickie)

W nogach miałam przebiegane już 25 km, a nadal czułam się w pełni sił! Niesamowite! Dojeżdżając do szlaku na Orlicę troszkę pobłądziłam, ale dzięki temu przypadkiem wpadłam na takie śliczne jeziorko! Muszę przyznać, że tereny przy granicy Czeskiej są dla mnie odkryciem, które myślę, że wykorzystam w przyszłym sezonie!

Parking pod OrlicÄ… ma niesamowity widok! Polecam 100% na szybkie

i spontaniczne zachody słońca!

Zielony szlak na Orlice jest bardzo krótki i mija błyskawicznie w trakcie biegu. Sam szczyt jest nieco ukryty i na ostatnich 10-15 metrach trzeba go nieco poszukać

w gąszczu krzaków. Na szczycie jest tylko oznakowanie czeskie, nie ma polskich tabliczek, pieczątek, ogólnie sam szczyt nie powala. Była to dla mnie biegowa formalność, ale to nie znaczy, że nie przyjemna!


Podsumowanie: 4 km +181m 34min 8s (Strava)

13 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page