top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraAnita BiaÅ‚kowska

Skalnik 945 m n.p.m. (Rudawy Janowickie)

Skalnik to pierwsza góra, którą zaplanowałam na mój przedostatni wyjazd podczas zdobywania Korony Gór Polski. Nigdy nie byłam w Karkonoszach i okolicach, więc wszystko dla mnie było takie nowe, takie piękne!

Zdecydowanie Skalnik będzie mi się kojarzył bardzo bardzo pozytywnie! Moc wspaniałych ludzi, cudowne góry i ten piękny jesienny zapach grzybów!

Wybierając drogę na Skalnik zdecydowałam się na start w Czarnowie spod agroturystyki. Szlak bardzo prosty, całą drogę niezmiennie niebieski. Nawet mopsy można spotkać na trasie, a to znaczy, że nie może być stromo! :)

Dla mnie ten bieg to była czysta przyjemność i wspaniałe rozpoczęcie weekendu

w Karkonoszach!

Podsumowanie: 4,4 km +193m 39 min 19s (Strava)

8 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page